wtorek, 4 listopada 2014

Premiera The Sims 4 w Komputroniku Magastore!




Troszkę spóźniony post, ale co tam... ;)
Jak już pisałam we wcześniejszym poście, premiera The Sims 4 została wzbogacona o specjalne wydarzenie z tej okazji, które odbyło się w Komputroniku Megastore w Warszawie i Poznaniu. Została tam ustawiona Strefa The Sims, a w niej stoiska z simowymi gadżetami do kupienia, jak myszki, podkładki i słuchawki, oraz 10 komputerów, przy których każdy mógł usiąść, stworzyć swojego sima i wypróbować tryb rozgrywki. Postanowiłam pojechać tam z młodszą siostrą, która zaraziła się simsami ode mnie. :D 

Po dojściu do Strefy The Sims przywitała nas miła obsługa w simowych koszulkach i zaproponowała, abyśmy usiadły przy komputerach. Zapytałyśmy czy będą zapowiedziane konkursy z nagrodami, jednak aby się odbyły, trzeba było poczekać na więcej osób. W tym czasie pani z obsługi wręczyła każdemu siedzącemu przy komputerze gifcik w postaci znaczka z logo The Sims 4 i opaski z dyndającym kryształkiem, a  moja simka wprowadziła się do swojego nowego domku. :D Zebrała na działce trochę truskawek i kamieni szlachetnych, w starych kłodach poszukała trochę żab do swojej domowej kolekcji i ruszyła do parku, aby poznać kilku nowych simów. Wieczorem poszła nawet do klubu na drinka i wdała się w grupowe opowiadanie dowcipów przy barze. :D 
Fantastyczne było to, jak różne bodźce wpływały na jej samopoczucie. Miła rozmowa wprawiała w dobry nastrój do nawiązywania przyjaźni, a napotkanie naburmuszonej simki sporo przy tuszy i jej zaczepki spowodowały, że cały dobry humor prysł.

Moja siostra Oliwia...


... i ja, grające w The Sims 4 w Strefie The Sims ;)


Kiedy w końcu przyszła grupka dzieciaków (tak na oko gimnazjalistów xD), można było zacząć konkurs. Polegał on na tym, aby stworzyć sima jak najbardziej podobnego do siebie samego. Ja swoją simkę miałam już tak naprawdę gotową, ale musiałam sporo pomóc siostrze. Na szczęście państwo z obsługi nie zwrócili nam uwagi na to, że nie jest to do końca praca samodzielna. :D Koniec końców nagrody zostały wręczone: chłopakowi i dziewczynie z grupki gimnazjalistów i... Oliwii! :D W nagrodę siostra dostała simową koszulkę z logo The Sims 4! Myślę, że też dlatego, iż była najmłodszą osobą biorącą udział w konkursie. xD Koszulka jest "trochę" za duża, ale nie ważne! Ważne, że Oliwia była szczęśliwa i od razu po wyjściu z Kompuronika założyła ją na siebie. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz