wtorek, 2 września 2014

Premiera The Sims 4 nadchodzi...

Nowy post o Jednorożcach z The Sims 3 jest w przygotowaniu od kilku dni, muszę jeszcze tylko nazbierać do niego trochę materiałów i będzie gotowy. ;)

A tym czasem...

Premiera The Sims 4! Zbliża się wielkiiiiiiiimi krokami, ponieważ do 4 września pozostały już tylko 2 dni! Twórcy bardzo urozmaicili fanom czas oczekiwania na ich ulubioną grę wieloma konkursami, które tak naprawdę miały głównie za zadanie rozpromowanie gry. ;) W jednym nawet brałam udział, ale niestety jury chciało chyba pokazać dzieciom, że też mogą wygrać i nagrodziło mało urodziwe prace. A ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam! Ale mniejsza....


Moja praca w konkursie "Twórca"
na The Sims Polska na Facebooku


A w dniu premiery (od 4 do 7 września) w Warszawie i Poznaniu w Komputronik Megastore zostaje zorganizowane wydarzenie, na którym wszystko będzie kręcić się wokół The Sims 4. W tych dniach w obu salonach Megastore będą znajdować się specjalne stanowiska, na których będzie można stworzyć swojego sima i chyba trochę nim pograć. Podczas całego wydarzenia odbędą się również konkursy, w których zapewne będą do wygrania atrakcyjne nagrody.

Oto link do wydarzenia na FB:
https://www.facebook.com/events/1473852006208552/

Już teraz na wydarzeniu został zorganizowany konkurs na oryginalne imię i nazwisko dla naszego pierwszego Sima w The Sims 4. Do wygrania koszulki z logo (5 sztuk), przypinki (10 sztuk) i opaska z simowym kryształkiem (10 sztuk). Osobiście zastanawia mnie po co komu taka opaska, ale jeśli ktoś zbiera wszelkie gadżety dotyczące simsów, to może się podobać. :D







Mnie tam nie zabraknie, jednak nie wiem czy będę na wszystkich dniach. Mam nadzieję, że szanse na wygranie czegoś fajnego będą większe niż dotychczas. ;)


Sul sul!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz